torsdag 5 maj 2011

Silberstein hetsar vidare

Jag gissade rätt när jag fick se förstasidan på SVT och rubriken :

Jan Eliasson dömer ut Juholts Libyenutspel

Min första tanke är naturligtvis : Silberstein !

Mycket riktigt var det Silberstein som stod bakom denna artikel. Silberstein har tidigare arbetat för borgerliga/liberala SvD, GöteborgsPosten samt DagensIndustri.

Vad Margit Silberstein har emot Socialdemokraterna vet jag inte men hon är en av alla de journalister som på PublicServiceplats bedriver ett privat korståg mot hela Socialdemokratin.   

Jag tycker det är obehagligt att hon nu är politisk kommentator på TV-.programmet Aktuellt eftersom hon så tydligt är partisk, ännu mer oroande är att hon tillåts fortsätta, hon borde väll ha några kollegor som anser att detta inte är rätt ?

 

 

Inga kommentarer: